Wednesday, September 2, 2009

memang dugaan betul bulan ramadhan ni...

salam...

lama dah x tulis ape2 kat blog ni...
jom usha skit ape cite terbaru??

cmni...last tues ari tu, aku ade msg sorg kwn yg pinjam buku kat main lib...
the prob is dia guna matrix card aku...aku pun msg2 tapi xdelivered2 plak...cuak dah skit2...
aku pon cite la kat mak aku...tetiba mak aku ckp...cmne kalo dia xpulangkan????
oh no....dont do like that!!!!!!!!!
trus jadi gelabah gile2 punye...
aku plak jenis yg xpuas hati selagi xtanya empunya diri dah plg kan ke x buku tu...
rasa mcm2 rasa la...

tapi...akhirnya msg yg aku bg tu smpai jgk kat org yg sepatutnya...
dia reply...dah anta suma buku dah tapi berperingkat2...alhamdullillah...lega hati ni...
pasal denda tu xkisah le..bayar je...

then mlm tadi..cik chapa plak tetiba col...
tapi aku x angkat coz tgh wat keje umah...check fon ade 1 missed call from safa...
then dia kata cmni..."kte ade hot story.."...then aku pun reply..hot story?nape?tunggu la cik minah ni nak reply...lmbtnye....
tapi dia reply gak...rupanya x berapa hot sgt pun...bg dia agak hot le...sabar ye safa...pengakuan org ni akdang2 xle nak jangka...

bulan2 puasa, korg jgn le bg mcm2 teka teki kat aku...
wat cuak gile je...
tapi ape2pun aku bersyukur coz ade mak kat sisi setiap kali aku nak luahkan ape2...
no secret between us....love u mom...=)

mmg mcm2 dugaan dlm bulan puasa ni yg buat aku terasa betul....
harap2 aku mampu untuk melaluinya....insyaallah..............

okla...
chow cin cau.....
salam ramadhan........

No comments:

Post a Comment