Sunday, August 23, 2009

cerita kita...

hm...
arini rasa cm nak cite skit bout my life with someone...
sedar x sedar rupanya dah 2tahun lebih aku kenal dia...
dia yg cool, pendiam, kemas.....sometimes romantik gak...hehehe...

mcm2 cbrn aku bersamanya...suka duka..geram, sakit hati, bengang suma dah rasa...
bila sampai satu tahap aku hanya berdoa dia akan jujur dan sentiasa ada dngan aku...
ye...bila baca balik msg2 masa happy mesti aku senyum balik...bila tiba tyme genting xsangka garang jugak aku ni...
bila hati dah suka mcmana pun ttp sabar ngan kerenahnya...

cinta????
xpenah diungkapkan sejak hari pertama aku kenal dia..yela..kami xpenah ckp pasal cinta...
hanya sayang n rindu tu ade la...
pelik kan???
couple???
ia pernah jadi sekali tapi kami amik kata sepakat utk tidak ke arah itu...
aku xtau nape jadi mcm tu...
mybe untuk elak perkataan clash...yg amat kdg2 bole sakit hati...
sebab bila couple bole manja anytime but kalo kwn hanya ade time bole nk jadi terlebih baik..hihihi...

ape kah kondisi aku skg???
single kah???
lu pikir la sendiri....

tapi yg pasti kita tetap akan say sorry if sorg terasa hati kan...
n bila jadi hal yg menggembirakan...seolah2 keslhan yg penah aku n dia buat itu xpenah jadi...walaupun ia masih kukuh berada dlm memori aku setiap kesalahan yg dia dah wat...
untuk beri kepercayaan byk kali...hanya awak saja di beri peluang itu...ingt tu...

harapnya cerita kita akan jadi cerita kita bersama...
walau macm mana pun keadaan awak saya berdoa kita akan tetap bersama selamanya...semoga
hati ini kuat untuk awak...=)

tu je...xboleh cite byk2...
yg pentingkita sendiri tahu sape saya dlm hati awak n sape awak dlm hati saya..............

chow cin cau........


No comments:

Post a Comment