Sunday, September 6, 2009

kisah kuih raya...

wehuu...
dah separuh bulan kita berpuasa..kan..kan...
sudah tiba masanya utk bfikir pasal raya...

entry kali ni nak cite psl kuih rya...
semalam aku wat kuih raya ngan mak...
mula2 puasa cdg nk bli je...tetiba rasa cm xraya je bila xwat kuih raya...
tiap2 tahun aku x miss wat kuih raya...so..thun ni kena wat la jugak...
kaklong ckp xyah wat kuih raya coz dia dah tempah byk kuih...
tapi dsebabkan kedegilan aku nk wat jugak n mak pun suka wat kuih...kitorg decide wat jugak..
semalam sempat wat 3 jenis kuih raya....biskut mazola, biskut sarang semut n biskut cornflakes...

sebenarnya kenapa wat 3 je semalam???

kaklong dia nak biskut sarang semut, eyul (adik lelaki satu2nya) nak biskut mazola n aku lak nak biskut cornflakes...
pastu mak ckp...nasib baik ade3 org je anak...kalo x..penat nak wat byk2...hihihi..tq mom=)

skg ni dah ramai org gi shopping...tapi aku shopping awal bln 8 aritu..sebab nak elak pose..tgh2 shoping kekdg lapo n haus je...sambil telek2 barang smbil mkn...hihihi...

arini plan nak kuar nagn mila...
gi mid...
nak bli sumething...4 raya jugak...........

okla...
chow cin cau.........

No comments:

Post a Comment