Tuesday, September 15, 2009

selamat hari raya..........

salam...
xlama lagi dah nak raya...
byk org dah shopping2 sakan...aku smpai demam2 bershopping...apakah???
hahaha...

uhu..bestnye dpt bli kasut baru ( aku org yg sgt menggilai design2 kasut!!!)...
tahun kasut raya color coklat...tinggi la jugak...dlm 2.5 inci...hihihi...jgn tergolek masa jln dah le...
baju raya kaler kuning...tapi x amik lagi...

kuih raya byk dah siap..last rasa wat kuih popiah simpul...sehari sblm raya slalunya mak akan wat cake...dlm 3 biji la...kek tradisional yg sering mnjadi permintaan cousins aku xkira la yg bujang or yg dah kawen...aku pun pandai gak wat kek ni...hihihi...
kalo nak rasa jemput dtg umah aku kat selayang tuh...hihihi...

ni nak cite skit....
finally aku dpt jgk bbuka puasa dgn cik myvee...hihihi...
jauhnye bawak i gi bbuka pose...
overall ok la dating kali ni...
paling x tahan amik gmbr...hahahah...
nak jugak suh amik gmbr dia guna fon i ni..xpe2...ari2 i tgk gmbr u...hihii...
for my cik myvee...balik raya nanti hati2 drive tu...jgn bwk laju sgt...ingt mak n adik2...hihii...

actually aku tgh demam ni...
demam nk raya kowt..uhu..xkose aku...
asyik batuk2 je...naik tren tadi pon mak sibuk2 suh pakai mask...ape ke lemas nye pakai mask tu...tapi kena pakai gak...uhu...
seminggu sblm raya ni aku rajin gak ponteng klas..hehehe...
mcm nak balik jauh je...

hm...
bila tiba hari raya, korang mesti ada mknn kegemarankan????
bagi aku, cukupla sekadar ade nasi impit/ketupat ngan kuah kacang.......enough dah...
time raya aku x suka mkn rendang..xtau nape...dari pgi smpai mlm mkn nasi impit ngn kuah kacang jer...baru rasa raya...
tahun ni my beloved mom akak wat nasi minyak...ayam masak merah....
dah jadi cm tradisi lak tiap2 raya dorg serbu umh coz nak makan nasi minyak...
rendang n lain2 pon ade jgk...

okla kekwn...
korg mesti dah bli tiket raya.....
jgn terlepas bus n berhati2 sewaktu dlm perjlnan...
kalo agak2 p.cik bas 2 ngantuk..tegur la dia...hahahah(pesanan dari org yg x penah naik bus balik kg)....

ape2pun...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR & BATIN....

love u all...

k...chow cin cau....

No comments:

Post a Comment