Monday, August 17, 2009

selamat bercuti kekwn...........

wehuu...
ramai dh balik kg skg..yela, skg kan cuti...
mesti korg rasa hepi gile bila dpt jumpe parent n sibling korg kan..kan..
tapi..aku rasa cuti nih sama je..ari2 tgk muka mak abah..hahaha...
ari2 gado ngan adik aku yg semakin tinggi tu...ape nak wat...

hm..
xlama lagi nak puasa...korg ,mesti excited nak puasa sama ngan family..kan..kan...
aku pun sama gak...actually, xsbr ni gi bazar ramadhan...hihihi...
aku xtau la bole turunkan berat bdn ke x time pose ni...makan..makan...
tu rezeki..kena terima...
abah aku slalu ckp cmni..."makan la selagi ade selera, nanti dah xde selera hidang la ape2..pandang je"..huhuhu..
betul gak..dia mmg suka tgk anak2 dia mkn byk2...n kitorg sendiri kena control mknn...

nak cite..
mlm tadi gim ping col aku...lama la jgk..hampir 1 hour...
uhu..panas telinga aku..
dia sedih n need 2 talk with me...
sembang2 xsedar yg dia dh happy balik...nak tau cmne dia happy???
aku bukak story bout makanan...dia msti excited kalo cite pasal mknn ni...
dapatla pujuk skit2 hati dia yg tgh gundah gulana tu...

aku pon kdg2 terfikir...
dorg suka cite kat aku...aku dpt ke bantu dorg selesaikan mslh?
kalo setakat mnjadi pendengar, aku rasa ok..hihihi...

time cuti pun gi library lagi...
mcm rajin sgt jew...hahaha....

okla....
kepada kekwn aku yg tgh cuti skg........................HEPY HOLIDAY.........

tu je nk share...
chow cin cau..................

No comments:

Post a Comment