Monday, August 3, 2009

ape kah ini aku yg sebenar?

salam.........
lama dah xmengupdate blog ku nih..
pekaba sume org???

dlm 3 minggu mcm2 dah jadi...
tapi aku nk share hal seminggu sudah...

malam rabu aritu..aku, topek, safa n mr myvee pegi mkn kat murni...
as usual, aku akn kenyang bile dpt chance kuar ngan ehem2...hihihi...
so aku order makan biasa je...

then mlm tu, aku n dia berbincang bout us..
yg menghairankan aku...nape aku moody lak mlm tu?
sori awak... x pasal2 dia kena marah...
suma bercampur baur...n adakah itu cik zira yg dia kenal???
entah la...mungkin sebab mls nak pikir hal yg remeh2 ni..aku jadi moody...

then, aku bole plak tinggalkan dia cmtu je...
balik umh esoknye tetiba rasa bersalah...im so sorry...
then baru teringat balik, betul ke ape aku dah wat?
uhuhu...

untuk pengetahuan korg, aku bukanlah org yg terlalu berterus terang....mesti nak tapis sikit2 cakap tu...n nasib baik keadaan dah pulih sekarang..hohoho...
rahsianya....lu pikir la sendiri bila dah wat salah tu...hahaha...

kepada si dia...
we try 2 be more understanding n loving to each other...
apakah maksud ayat ini??
kekwn ku jgn salah anggap ayat itu ye...
tapi biarla hanya aku n dia je tahu...

hm...yg pasti hari ni dah xsama ngan yg lepas...........

okla..tu je nak share...
chow cin cau..........

No comments:

Post a Comment