Friday, April 3, 2009

balik umah da...

aku tulis ni b4 balik umh...k.long nak dtg jemput dlm kul 6...
aku xsanggup balik lmbt..tau2 jela kl ni..jam..jam..jam...je.huhuhu..

ni cite mlm tadi..
ade la sorg tu dgn besar hati ajak aku main bdminton..adui..ajak xkena masa..
so aku pun ckp la aku turun main kalo ari xujan..hohoho..
tapi dsbbkan si dia pun turun lmbt, aku pun xjadi main..
korg nak tau aku watpe?

haha...gi mkn burger kt kedai blkg..im so hungry la..
then i just usha2 je dia main bdmnton..bagi pihak i..aha...
dia ckp xpela kalo xmain arini..mlm esok ok x?
sorry la ye, i cant make it coz im going home...huhu..
kalo ade rezeki nanti kita tengok sape terror smash k..hahaha...

dia pun sibuk gak nak balik umah...so weekend ni kami berdua xde di kolej..huhu

k..tu je cite arini...
chow cin cau...

No comments:

Post a Comment