Wednesday, May 13, 2009

dah stat cuti...

hai suma...
skrg ni cuti sem dah...thn lepas time mcm ni aku wat sem khas..cukupla sekali sem khas tu..hihi
tapi sebelum cuti tu mmg ade la kisah2 yg menarik dlm hidup aku...
susah nk lupa..
korg nak tau ape dia????????/

aku, safa, topek gi wetworld...
hihi..
memang berendam habisla...balas dendam setelah hmpir 7 ke 8 thn x berendam,main air kat taman tema..masa kecik2 dulu ade la jugak gi sunway lagoon...tapi tu masa budak2 lagi..huhuu
selalu mandi sungai je kat kebun atuk aku...

selain tu, 2 malam turut aku gi makan kat luar..
1st pegi ngan topek,safa n ehem2...2nd time, syira pun ikot skali...hihiih...
awak, sori memenuhkan kete awak..hhuhu...
n tq blanja saya...hihii...sayang awak....

so skrg ni aku xwat ape2 pun kat umah..kena blaja masak..hihihi..aku?blaja masak?bole pecaya ke ni?hahaha..masak yg senang je sudah...

sekarang ni dah rasa rindu dah kat kekwn aku.........korang!!!!!!!
hm..bila dpat jumpe lagi?korg tgh praktikal...kita nak cari keje jugak...tapi adake?

ha, lupa plak..sehari sebelum aku balik, kitorg gi main bowling kat mid...plan asal nak gi main ice skating tapi xjadi...penat lew...so, last2 gi mid je la...safa n syira kalah main bowling..walaupun aku dah lama xmain bowling tapi masih terror lagi..hihihi..korg jgn marah tau...

kepada yg tersayang...
i miss u so much...nanti kalo ade masa free time cuti ni bole kita kuar sama2..( sy memang free je slalu..hihihi)

dalam best2 ni ade yg xbesh nye..
aku xdpt dok kolej..huhu..xtau la rayuan aku diterima atau x...
if xdapat,sama ade dok umah or menyewa...huhuuh...sedih bangat...
tapi kalo dok luar bole wat part time..keje lagi?ni skrg nak blaja ke nak keje???????huuhu...

okla..sori cmpur aduk cite coz lama sangat x update blog aku nih...

p/s: kawan2 ku yg tersayang, praktikal tu elok2 taw...jgn lawan bos..buat keje baik2..ape yg penting........kerjasama!!!!hihii...
n jgn lupa i kat sini tau...
ok...

tu je nak cite...
ok la, chow cin cau.................bye...

No comments:

Post a Comment