Wednesday, May 20, 2009

wehuuu.......

salam semua......

pagi tadi cik safades kita telah call aku...pagi2 la dlm kul 8am..uhu...aku di mana masa tu??hehe..
mcm2 la gak kitorg borak...smpai aku ade la dengar suara geng2 safa...minggu nih dia keje luar so mmg bz la...terus segar nak bangun bila dah bcakap2 pepagi cmni..( pecah rahsia)..

xlama pas tu, cousin aku lak call ckp nak x keje?ofcourse la aku nak kan...cuti terperap je kat umh...then dia pun mail kan la cara2 nak wat resume...aku xreti nk wat..so slowly blaja la dari resume org lain..hehehe...dah siap sume..aku dah send kat email dia..juz wait n c wat d result...ok...

ni kisah mlm tadi....

dlm kul 9 cmtu aku on ym..chat2 la ngan fatin...rupanya cik minah ni jadi cekgu sementara kat satu skool ni..hm..bestnye dengar..nak jugak jadik cekgu sementara...blasah je ngaja ape..huhu...
tapi tgk rezeki msg2 la...
pastu aku chatla ngan member yg lain...uhu...

okla.. tu je nak cite...
chow cin cau............adios...

No comments:

Post a Comment