Friday, June 5, 2009

mcm kena je...

wehuu...
tadi masa balik umah pas keje aku belek2 la sok kabar kosmo...
then terbaca la satu artikel nih...'KENALI MELALUI CARA JALAN'...
ape kena mengena ngan aku??

baca punya baca then smpai kat satu cara jalan ni...aku tulih balik ape yg tertulis kat kosmo nih...

MENUNDUK...

~Wanita yg suka bjln tunduk or memandang ke bwh disifatkan memiliki sifat yg tertutup. Mereka hanya akn berbual dgn org yg rapat & mereka percayai shj. Wanita spt ni biasanya sukar ditakluki hatinya. Di samping sikapnya yg dingin, wanita spti ini juga tidak peduli dgn kehidupan cinta. Namun, jika ada lelaki yg berjaya menawan hati mereka, dijamin akan mendpt kebahagiaan. Sebabnya, wanita jenis ini sgt setia & tdk akan mengkhianati lelaki yg dicintainya..

ha...
aku rasa ade kena ngan aku...hihhihi..xcaye?
suka hati la...lu pikir la sendiri.....hahaha..

okla, chow cin cau................

No comments:

Post a Comment