Saturday, June 27, 2009

hari terbuka SEMENTAS...

uhu...
hari ni ade hari terbuka kat sekolah lama aku...
kira hari ni hari amik report card le..jumpe cikgu..
aku gi amik report card adik ku tersyg..Amirul Syafiq...

hurm...
dah 5 tahun rupanya aku tinggal kan alam persekolahan yg penuh dgn suka duka..gelak tawa..tangis...sekolah ini lah yg byk cungkil bakat2 terpendam yg aku ade...tetiba rindu time2 perhimpunan, rehat kat kantin, lepak kat bilik kaunseling (coz aku ahli PRS dulu)...
time2 sekolah ni la paling best coz merata aku gi camping...
slalu join prs la gi pd, eco result, frim...yg best jadi fasilitator.kitorg memang rapat dgn cikgu yg handle prs ni..namanya ialah Pn. Faridah..tapi kitorg panggil dia "mama" je..lebih erat dan mesra..

aku ade gak masuk kawad kaki, nasyid, pertandingan pantun...kuiz2 kat sekolah2 lain...best dapat gi sekolah lain time sekolah dulu...dpt tgk suasana kat sek org lain cm sek sg kertas, sek seri gombak..sek taman melawati..sek teknik gombak..mcm2 sekolah la aku gi...hidup kat sekolah biasa ni best coz kitorg lebih bebas tapi result gempak jugak..hehhehe...

hm..back to reality life...
tadi masa aku smpai je kat sekolah, aku nmpk cikgu yg paling aku sayang....nak tau sape??????
beliau ialah cikgu Salehah...sempat gak la kami berpelukan coz aku dh lama gila xjumpe dia...
kadang2 ade la gak sms ngan dia..saya rindu cikgu..lama gak la kitorg berborak...
sedih bila dapat tau cikgu2 lain byk dah pindah...

tu la antara sebabnya aku pilih nak jadi cikgu as my future career...
nak kembalikan saat aku jadi seorg pelajar yg di sygi oleh cikgu2 aku..uhuk...hihihi...
apepun...sementas tetap dlm ingatan...
walaupun aku dah redah zaman pasum,degree 3tahun ni...jasa2 guru2 sementas tetap dlm ingatan...tanpa bantuan cikgu2 yg beri tunjuk ajar, xmungkin saya berada di UM ni...

SEMENTAS............always be the best!!!!!!!!

tu je nak share...
chow cin cau..........

No comments:

Post a Comment