Tuesday, June 8, 2010

huhuhuhuhuhuhu....

hai...patut mlm tadi beriya marah x ingt org...
rupenye nk dpt cite yg menghayat hati...plus seram pon ade gak..hehe
arini mood suam2 kuku coz sedih je rasa...sayu...semendung cuaca di luar rumah semendung itu juga dlm hati ni...=p

xlama lagi nk abes praktikal bermakna aku juga akan tinggalkan dia di sana..seorg jaga kwsn sana...mesti sy akan ingt awk...huhu...

arini aku nk jadi wanita yg kuat semangat mcm kata soerg kwn lama...aku kan keras hati..haha...
tapi sekarang dh lembut hati..mcm kucing siam...lawak je...hohoho
gile..........

nak hargai setiap detik yg berlaku skrg coz lps ni xdpt lagi dh....nk gaduh puas2....nk ngada2 puas2...nk nakal,lwn ckp puas2...pasni aku akan senyap dan zira akan masuk gua dia balik...hehe....
tq so much 4 everything......................

tu je nk share...
chow cin cau....

No comments:

Post a Comment