Thursday, December 31, 2009

keje pown tamat......

salamz..................
sedih2...
arini aku ah habis keje...huhuhu...
berpisah ngan sume member2 yg tersgt best...

yg paling terharu bile kak mega bli kek utk aku n kak joanna....
coz dua org ini telah menamatkan riwayat keje mereka.....
hahhaha........

aku dapat hadiah dari kak mega...ish2....
sedih sgt...
aku xle lak nak down load gmbr kek n posing2 kami.........
apepun memang best dpt kenal ngan insan2 ni::::::::::::kak mega, kak joanna, sya, iefa, iswary, budak air asia, faiz(budak smart chef)....
dan berkenalan ngan supplier yg sporting habis.... siap bagi kasut diadora free lagik....huhuhu....

sume selamat n sebagai tanda penghargaan kat sepupu2 aku yg telah byk membantu, aku blanja dominos je la....
janji kenyak...uhuk............

mlm ni ade bbq kat umah makcik aku...
so new year ni ber bbq la kitorg.........
janji sodap.....heheheh

kla... tu je nak cite..........

HAPPY NEW YEAR !!!!!

p/s: jgn wat azam baru coz tiap2 thn pown azam x jalan2 gak.....hahahha

kla...chow cin cau...........
adios.......

No comments:

Post a Comment